Nurimosa Nurimosa
Albumes de Fotos

Monday 5 de June de 2006
04.06.06 Punta Alta

Després de fer nit al Ventosa i Calvell, vam fer una sortida a un dels pics més alts de la regió: la Punta Alta (3.015 m). Es tracta d'una alta i vertiginosa agulla que corona tota la zona... senzillament és preciós. Gràcies a tots els presents per la bona sortida que vam gaudir junts i, so

Sunday 5 de March de 2006
Serra del Port del Compte (Tossa Pelada)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2045 visitas

Per acompanyar la ressenya feta per Amunt sobre la sortida amb raquetes del dia 4 de març, tenim la mostra visual en aquestes poquetes fotos. El temps atmosfèric no permetia fer moltes més ni molt menys paisatgístiques, així que... amb això i amb les fotos dels altres 7 companys que vam anar,

Sunday 1 de January de 2006
GORRA FRIGIA

Octubre'05 - Mi primera vía de más de un largo... La Gorra Frígia (Montserrat)...

Sunday 1 de January de 2006
ViaRegina - Oliana

Octubre'05 - Nada más entretenido, un 5 de octubre por la mañana, que hacer una vía ferrata. Aprovechando que la carretera todavía estaba en obras, dejamos el coche al lado de los camiones de las obras y... cap amunt!