Nurimosa Nurimosa
Macroescalada Femenina DonaAlpina 21/10/2012
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1 Comentarios

Hola a tots,

estic ajudant a donar difusió a l'event que aquí es proposa del grup de muntanya DonaAlpina, serà el proper diumenge 21 d'octubre de 2012 i crec que fomentar l'escalada en el món femení sempre és d'agrair.

També es necessiten nois/noies voluntàries que ajudin a l'organització de les participants un cop al lloc...

Per qualsevol dubte i per obtenir més informació teniu el mail: macroescalada@donaalpina.cat

Álbums de Fotos relacionados:

añadir nuevo comentario

Monday 5 de June de 2006
04.06.06 Punta Alta
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Després de fer nit al Ventosa i Calvell, vam fer una sortida a un dels pics més alts de la regió: la Punta Alta (3.015 m). Es tracta d'una alta i vertiginosa agulla que corona tota la zona... senzillament és preciós.
Gràcies a tots els presents per la bona sortida que vam gaudir junts i, sobretot, felicitats a totes aquelles que vam celebrar el nostre primer 3.000!! [Carme, l'esgotador esforç l'oblidaràs quan recordis tot el que em fet]

Sunday 5 de March de 2006
Serra del Port del Compte (Tossa Pelada)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Per acompanyar la ressenya feta per Amunt sobre la sortida amb raquetes del dia 4 de març, tenim la mostra visual en aquestes poquetes fotos. El temps atmosfèric no permetia fer moltes més ni molt menys paisatgístiques, així que... amb això i amb les fotos dels altres 7 companys que vam anar, hi ha suficient. Per resumir: va estar GENIAL!!!!